خرید خانه در ایتالیا فقط با یک یورو!

این یک خبر گمراه‌کننده نیست. با سیاستی که کشور ایتالیا پیش‌رو گرفته شهروندان کشورهای مختلف می‌توانند تنها با صرف یک یورو در مناطق مشخص شده خانه بخرند. این خانه‌ها در مناطق تاریخی و قدیمی ایتالیا واقع شده‌اند و شرط تحقق این موضوع این است که شما می‌بایست در یک بازه زمانی ۳ الی ۴ ساله اقدام به بازسازی خانه موردنظر نمایید.

جزئیات این طرح در هر یک از این مناطق متفاوت است. علت اخذ این سیاست نیز رونق بخشیدن به شهرهای کوچک‌تری است که به علت شرایط اقتصادی و همچنین مهاجرت بومیان به شهرهای بزرگ‌تر خالی از سکنه شدند.

 

یازده شهر در ایتالیا که ‌می‌توانید در آن‌ها فقط با یک یورو خانه بخرید.

۱. Mussomeli, Sicily

۲. Borgomezzavalle

۳. Castropignano

۴. Luserna

۵. Cinquefrondi

۶. Ollolai, Sardinia

۷. Troina, Sicily

۸. Gangi, Sicily

۹. Biccari

۱۰. Zungoli

۱۱. Sambuca



شرایط خرید خانه با یک یورو در ایتالیا

۱.  Mussomeli: این شهر در جزیره سیسیل ایتالیا واقع شده و خرید خانه در آن مشروط به بازسازی خانه خریداری شده در مدت سه سال است. همچنین می‌بایست معادل ۵ هزار دلار به عنوان سپرده تضمینی به حساب شهرداری گرو گذاشته شود. این سپرده در زمان اتمام پروژه به شما بازگردانده خواهد شد.

۲. Cinquefrondi : این دهکده زیبا که در کالبریا واقع شده، علاوه بر شرط بازسازی در مدت سه سال از خریداران بالقوه انتظار دارد که سالانه ۳۰۰ دلار به عنوان هزینه بیمه پرداخت نمایند. همچنین اگر بازسازی خانه طی مدت مقرر به پایان نرسد متقاضی با جریمه ۲۴ هزار دلاری مواجه خواهد بود. 

این دهکده با پارک ملی آسپرومونته احاطه شده و کمتر از نیم ساعت با سواحلIonian  و  Tyrrhenianفاصله دارد.